Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Proč se instalační CD Debian netinst zvětšilo o 350 MB?.

  • 21. 6. 2023 14:22

    Petr Krčmář

    Hlášení problému bylo naopak vždycky tím prvním a hlavním, čím se dá přispět k řešení problému. Platí to nejen v prostředí informačních technologií, ale i v běžném životě. Pokud o chybě nikdo zodpovědný ani neví, tak nemůže spustit proces její nápravy.

    Nestačí jen nadávat v diskusích nebo v hospodě, naopak je potřeba přispět k zahájení řešení. Já jsem třeba nedávno hlásil upadlou dopravní značku. Během odpoledne byla oprava hotová. Kolik lidí prošlo ten den kolem a neudělalo nic? Kolik lidí by nadávalo měsíc v hospodě na diletanty z technických služeb? Já jsem zahájil proces řešení jedním telefonátem.

    Chyby se mají hlásit, nemá smysl si o nich povídat v diskusi.