Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.

  • 10. 6. 2009 11:36

    Jelen (neregistrovaný)

    Kdyby mi pekař nabídl koblížek za to, že si přečtu řekněme vývěsku realitky (hledám baráček), tak bych k němu chodil na svačinu. Na druhou stranu, kdybych si mohl vybrat z předvčerejších rohlíků výměnou za to, že na mne budou pět minut hulákat reproduktory "stavební spoření a bledě modrá taška", dal bych si špunty do uší a rohlíky stejně vodnes.
    Když mi realitka nabídne u konkrétní nemovitosti, že mi zprostředkuje hypotéku (z čehož má provizi), je to košer, je to oboustraně výhodné, když si pojedu prohlídnout jimi nabízený baráček a na mém telefonním čísle mě pak začnou prudit "finanční poradci", že mi poradí s hypotékou, přesto, že jsem si zatím baráček nevybral, není to seriózní jednání.
    Když půjdu na web o vodě (hydro třeba) a vedle je sloupec s reklamama na půjčovny, hospůdky pro vodáky (ceny mírné, obsluha příjemná, pivo jako křen), vodácký akce, výprodej pádel a neopreny, je to OK, já se třeba podívám a koupím si v akci loďák.
    Když si pudu přečíst článek o volbách do europarlamentu a přes celou obrazovku mi hopsá zdegenerovanej pejsek s modrou taškou tak to podle ne OK není.