Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
Diskusi sem nečet, takže to možná již někdo napsal.
Je v pořádku, že autor článku hájí reklamu, je to prostě způsob financování. Článek má ale 2 chyby:
1. Je skoro jedno, zda je reklama počitatelná na webových stránkách, nebo ji dostanete letáky - oboje jde blokovat a oboje vyrábí zákazníky. Takže rozlišovat mezi nimi nemá smysl a není pravda, že odcházení na hajzl nebo vyhazování letáků je něco jinýho, než blokování v prohlížeči. Je to pořád to samé.
2. To hlavní: Reklama má nějakou formu. Jestliže je realizována technicky náročným způsobem (flash, mnoho dat), je logické, že ji uživatelé zablokují. Když to bude obyčejný obrázek, neřeknu ani popel. Esteticky: Když bude reklama blikat a jezdit a animovat se, to nevydrží nikdo. Osobně mě to uráží a takovej umisťovatel reklamy patří nakopat.
Takže reklamu ano, ale únosným způsobem. To dnes neplatí. Takže by se měli provozovatelé portálů v první řadě zamyslet sami nad sebou.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 126 310×
Přečteno 93 580×
Přečteno 78 073×
Přečteno 60 840×
Přečteno 57 682×