Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
[114]
Kdyby mne pekar nutil abych za jeho 1 housku platil tak, ze mne na 2minuty zavre do misnosti zaplnene reklamou na potraviny a ze by mu pomohlo kdybych si nejaky letacek pak odnesl (to bybi koblihu pridal) , tak bych do takoveho businessu nesel. Kdyby nabidnul alternativu mu zaplatit namisto reklamy, platil bych ...
...
clanek k vyroci jsem cetl a ani z neho neplyne ze root je reklamni server, kde vypln mezi reklamou tvori clanky o linuxu. Ze clanku pkyne ze cilem roota jako firmy byl hned na pocatku zisk a ze ten zisk firma chtela ziskat z reklamy. Cili prvotni je zpravodajsky server, reklama je druhotna - ale vy stavite clanek tak, ze blokovanim reklamy se ze mne stal lump, ktery nevyuzil vse co server nabizi. Etikou se zabyvam a snazi. se eticky chovat, ale proti takovemu pojeti etiky obchodu s informacemi se musim postavit. Reklama nemusi byt primarnim zdroje. zisku spojenym s provozem serveru - kdysi se tadyz jakesi mikrofinancni penezenky mohlo za clanky platit, ja platil za ty dobre a platil bych rad, ale reklamu vam bastit opravdu nebudu a nepovazuji to za neeticke. Ziskejte si moje $$ jinak - je to busines.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 110 689×
Přečteno 89 225×
Přečteno 72 546×
Přečteno 57 874×
Přečteno 54 224×