Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
Teda, to je ale blábol ten článek. Autor si představuje že lidi co si nenechají zobrazit reklamu jsou nějací černí pasažéři, nebo co. To je paroubkovská úchylnost! On mi chce nanutit nějaký datový přenos, za mé peníze, který mi sebere čas na čekání, reklama se zobrazí na mém PC a sežere výkon mého procesoru a autor si myslí že mi dělá nějakou MILOST?!? Spadl z jahody naznak! Pokud bude vázat zobrazení stránky na zobrazení reklamy, tak šup s webem do /dev/null ! Je fakt že dnes se už doba od přenosů modemy změnila, dnes se už nějakých 200-300kB reklamy ani tak dlouho nepřenáší, ale jde mi o princip. To není jako když dostanu s novinami reklamní časopis, který vzápětí vyhodím. Tady se po mě chce abych si zaplatil za přenos jeho reklamy, kterou nechci. FUJ!!
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 958×
Přečteno 90 368×
Přečteno 73 748×
Přečteno 58 447×
Přečteno 54 655×