Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
Neorientuju se v problematice reklamy, ale jak vám mám cokoliv z tohoto článku věřit, když se snažíte působit jako odborník, který bude vyvracet mýty a přitom používáte cizí termín, který ještě (patrně pro hloupější čtenáře) vysvětlíte v závorce - a zcela zřejmě nevíte, o čem vlastně mluvíte:
"... médium nedokáže žít z remitendy (prodeje ve stáncích) ..."
Remitenda (jak zjistíte nejen ze slovníku cizích slov ale i prostým použitím Googlu) je označení pro neprodané výtisky vrácené nakladateli - tj. přesný opak prodeje ve stáncích, ta skutečně nikoho neuživí.
A podobně to asi bude i se zbytkem článku - už při vyvracení prvního tzv. mýtu o nepodobnosti letáků ve schránkách s internetovou reklamou zcela opomíjíte fakt, že třeba Česká pošta nabízí své služby i rozesilatelům neadresné reklamy (tj. bez těchto zisků by patrně byla nucena zdražit i běžné doručování pro občany) ale u každé pošty uvádí nejen počet domácností, ale i počet domácností odmítajících reklamu. Paušální blokování internetové reklamy je zcela ekvivalentní označení schránky "nevhazujte reklamu"... a ještě jsem neslyšel škemrat pošťačku, abych tu cedulku sundal.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 646×
Přečteno 90 224×
Přečteno 73 636×
Přečteno 58 354×
Přečteno 54 585×