Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.

  • 9. 6. 2009 18:51

    Z (neregistrovaný)

    Neorientuju se v problematice reklamy, ale jak vám mám cokoliv z tohoto článku věřit, když se snažíte působit jako odborník, který bude vyvracet mýty a přitom používáte cizí termín, který ještě (patrně pro hloupější čtenáře) vysvětlíte v závorce - a zcela zřejmě nevíte, o čem vlastně mluvíte:

    "... médium nedokáže žít z remitendy (prodeje ve stáncích) ..."

    Remitenda (jak zjistíte nejen ze slovníku cizích slov ale i prostým použitím Googlu) je označení pro neprodané výtisky vrácené nakladateli - tj. přesný opak prodeje ve stáncích, ta skutečně nikoho neuživí.

    A podobně to asi bude i se zbytkem článku - už při vyvracení prvního tzv. mýtu o nepodobnosti letáků ve schránkách s internetovou reklamou zcela opomíjíte fakt, že třeba Česká pošta nabízí své služby i rozesilatelům neadresné reklamy (tj. bez těchto zisků by patrně byla nucena zdražit i běžné doručování pro občany) ale u každé pošty uvádí nejen počet domácností, ale i počet domácností odmítajících reklamu. Paušální blokování internetové reklamy je zcela ekvivalentní označení schránky "nevhazujte reklamu"... a ještě jsem neslyšel škemrat pošťačku, abych tu cedulku sundal.