Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
[103]
<Cite>pokiaľ má nejaká reklama na mňa ten dopad, že si výrobok kúpim, lebo zistím, že ho nevyhnutne potrebujem, hodnotím to ako prínos tej reklamy, nie vadu.</Cite>
Problém je v tom, že je velký rozdíl mezi tím, když Vám řeknu, že existuje taková a taková služba/výrobek/firma a tam a tam si najdete v případě zájmu další informace. Stačí jednou a dá se tu určitě udělat trivialním a neobtěžujicím způsobem.
Horší je, když na to narážite dnes a zítra, vynucuje si vaši pozornost a psychomanipulativním způsobem Vám vnutí že zrovna tohle chcete a nebo potřebujete... A to nemluvím ani o cýlení reklami na děti, které jsou na rozdíl od nás proti tomuto o dost méně odolné...
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 646×
Přečteno 90 224×
Přečteno 73 636×
Přečteno 58 354×
Přečteno 54 585×