Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.

  • 9. 6. 2009 16:51

    D.A.Tiger (neregistrovaný)

    [103]
    <Cite>pokiaľ má nejaká reklama na mňa ten dopad, že si výrobok kúpim, lebo zistím, že ho nevyhnutne potrebujem, hodnotím to ako prínos tej reklamy, nie vadu.</Cite>

    Problém je v tom, že je velký rozdíl mezi tím, když Vám řeknu, že existuje taková a taková služba/výrobek/fir­ma a tam a tam si najdete v případě zájmu další informace. Stačí jednou a dá se tu určitě udělat trivialním a neobtěžujicím způsobem.

    Horší je, když na to narážite dnes a zítra, vynucuje si vaši pozornost a psychomanipula­tivním způsobem Vám vnutí že zrovna tohle chcete a nebo potřebujete... A to nemluvím ani o cýlení reklami na děti, které jsou na rozdíl od nás proti tomuto o dost méně odolné...