Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
To 78: Neviem, ako je to teraz... zhruba pred 7 rokmi som v internetovej reklame pracoval a takuto vec by nebol problem za miernej sucinnosti daneho webu a zadavatelov reklamy poskytnut. Vtedy sa dodavali alternativne verzie reklamy, kde slo skor o to, ci je dany browser schopny nieco zobrazit, o uzivatelov neslo... a potom to aj tak vyzeralo. Teraz by sa reklama dala cielit ovela rozumnejsie.
K tomu prezitiu - podla mna ide o psychiku :-) nechapem, preco P.Krcmarovi zakazanie flashu nevadi, pricom mu vadi zakazanie inych reklam. Ak by sa formazobrazenej reklamy nedala zvolit uplne, tak by som na jeho mieste propagoval pridanie vynimky do blokovacich pluginov zaroven so slubom, ze na root.cz nikdy neuvidim blikajuci flash... (to som ale idealista)
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 648×
Přečteno 90 224×
Přečteno 73 636×
Přečteno 58 355×
Přečteno 54 585×