Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
[76]
1. Souhlasím - Ovšem s jednou podmínkou : OBSAH DANÉHO MEDIA MUSI ODPOVIDAT CENĚ, JINAK JEJ PŘESTANU KUPOVAT (což znamená úbytek peněz) - souhlasíte?
2. Jak si zařídí hospodaření s financemi je v prvé řadě problém provozovatele.
3. Chyba. Já jsem nepolemizoval s tím, že provozovatel / autor reklamy chce zaujmout co nejvíce lidí. Já se ohrazuji vůdči věčně a dokola omýlanému jak jednoduše lze reklamy ignorovat.
4. Ano? A jak by se vám asi líbilo, kdybi jste si zašel do vaší oblíbené velkovíkrmny a ještě před tím, než se vůbec dostanete k prodejnímu pultu vám vnutí noviny, které bute muset přečíst, potom budete muset vyzkoušet nejnovější Jeansy a nakonec si vybrat ze sady fénů na vlasy. Jakmile zasednete ke stolu a než se pustíte do jídla budete muset povyně zhlédnout prezentaci nejčerstvějších a nejnudnějších novinek na knižním trhu.
A když se nakonec ohradíte, tak Vám bude zděleno, že jestli chcete oběd bez reklam pak musíte do Grandu. Navíc, že ostatní toho mají ještě více, jinak by to neutáhly.
5. cílená manipulativní reklama na děti(hračky) v televizi, agresivní animované reklamní šhoty (mnohdy i se zvukem) na webu a pod... Více jsem psal v [34]. Konkrétní příklady snad není nutné uvádět. Určitě se umíte dívat na televizi, jste na webu atp (Nehodlám v této části bodu dále pokračovat...)
Ad regulace - ano stejně mohu tvrdid, že na svém pozemku si mohu výlévat do zahrádky co chci. Včetně jedovatých a toxických látek. Nějak jste přehlédl(k tomuhle se přímo vztahující) bod 4 první odstavec.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 646×
Přečteno 90 224×
Přečteno 73 636×
Přečteno 58 354×
Přečteno 54 585×