Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
Este maly, ale podstatny detail - reklama na webe je castokrat velkostou vacsia, ako samotny obsah. Vela ludi ma uz nastastie datovo neobmedzene pripojenie, ale stale to nie su vsetci. Preto chapem ludi, ktori nie su ochotni platit za dvoj-troj-stvornasobok zbytocne prenesenych dat len kvoli tomu, aby to sefredaktor psychicky prezil :-)
A ked uz hovorite o cieleni reklamy, co takto dat volbu v uzivatelskych nastaveniach.. kazdy by si mohol vybrat text, JPG, (animovany) GIF, flash, pripadne kombinaciu. Ak by bola reklama cielena aj na formu a nielen na obsah, mozete zadavatelovi ukazat CTR roznych foriem, a on si moze vybrat tu najefektivnajsiu.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 126 302×
Přečteno 93 578×
Přečteno 78 071×
Přečteno 60 836×
Přečteno 57 681×