Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
TO 74 :
1. souhlasím, že bych měl mít možnost něco takového pořídit bez reklam, ale samozřejmě za vyšší cenu - souhlasíte?
2. bohužel některé portály musí být reklamami opravdu "přecpané", jinak by šly do červených čísel. Jako provozovatele serveru Vás každý klik něco stojí a tím pádem samozřejmě čím více uživatelů, tím je třeba více reklamy
3. Pokud Vy byste sám měl reklamu, nechtěl byste, aby k Vám přišlo co nejvíce lidí???
4. Ten důvod, proč chodím na idnes nebo sem, je to, že mají něco, co chci. To je ten samý důvod, proč chodím k mekáčovi :) A pak vyvstává otázka, zda jsem ochoten akceptovat jejich cenu. Můžete chodit např. na myego.cz, ale ten obsah mě osobně většinou uráží a najdu tam tak tisícinu toho co tady. Svoboda je o tom moci se rozhodnout. Ale ne jestli budu poškozovat provozovatele nebo ne, ale jestli jsem ochoten prostě zaplatit jejich cenu nebo si ty hranolky koupím u Vietnamců. Můžete si vybírat. Paroubek si místo výběru levnější kampaně vybral nezaplatit poskytovateli.
K tomu co je a co není reklama - můžete prosím uvést nějaký příklad, co přesně tím myslíte?
A k té regulaci. Souhlasím s regulací všeho, co je buď státní nebo monopolní, ale pokud vím, root.cz není ani jedno. Až někdo vyrobí portál, který bude stejně hodnotný, tak třeba přinutí root.cz zvýšit si konkurční bonitu pomocí např. snížení počtu reklam. A o tom to je.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 649×
Přečteno 90 224×
Přečteno 73 636×
Přečteno 58 355×
Přečteno 54 585×