Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
TO 15 : Souhlasím, bohužel trh v Česku je naprosto jiný (ze svojí zkušenosti, jsem součástí marketingového týmu). A bohužel patříte k naprosté menšině, která je ochotná informace raději získat placenou cestou a bez reklam. Ale protože se zároveň pohybuji v IT, musím Vás ujistit, že by se nejednalo o něco, co by se dalo nazvat pouze "poplatek". Neboli výroba portálu + získání informací + copywriting + provoz serveru / počtem čtenářů = myslím víc, než by byla většina ochotná zaplatit.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 958×
Přečteno 90 368×
Přečteno 73 748×
Přečteno 58 447×
Přečteno 54 655×