Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
TO 67 : na HP seznam.cz reklama je a něco o Vás vypovídá, že jste si jí nevšiml.
Za DVD většinou platíte a tím pádem máte myslím si právo přeskakovat reklamy. Kolik jste zaplatil za přečtení této diskuse? Kromě toho, jak jsem pochopil, máte linux. A to je přece prakticky hodně podobné - jakýmsi morálním pravidlem linuxových uživatelů je díky zdarma distribuci přispívat do komunity, ať už jako vývojář, překladač nebo jenom zodpovídat dotazy na diskuzích a psát vlastní blogy.
Apropo - můžete s klidem prohlásit, že když se po cestě z Prahy do Brna svobodně rozhodnete nedívat se na žádný billboard, že to tak i bude? Nebo máte na skle nalepené různé obrazce, aby Vám překryly případné reklamy?
Svoboda je prima věc, ale nejde to brát paroubkovsky (nemusím platit za kampaň, hodně lidí krade). Osobně si myslím, že by se měli hlídat uživatelé se zapnutým AdBlock a těm umožnit vstup na stránky pouze za např. poplatek. Ať jsme si všichni kvit a nikdo netratí.
Souhlasím s tím, že reklama je nutné zlo, ale zkuste si vybrat - mít možnost sejmout pár kachniček v horní masce obrazovky nebo zaplatit za získání informací?
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 646×
Přečteno 90 224×
Přečteno 73 636×
Přečteno 58 354×
Přečteno 54 585×