Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
[51] mas pravdu, neuvedomuju si to, ale ani me to moc nezajima. Zajima me obsah a je docela mozne, ze na root casem prestanu chodit uplne. Nebo taky ne ...
Bajt jsem sveho casu kupoval pravidelne, mam doma vsechny dily od prvniho az do doby, kdy se prestal venovat technice a presel na reklamy. Dokonce mi tam vysel i nejaky ten clanek. Ale pak obsah upadnul, reklamy prevladly a ja ho prestal kupovat. Skoda ho :(
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 650×
Přečteno 90 224×
Přečteno 73 636×
Přečteno 58 355×
Přečteno 54 585×