Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.

  • 9. 6. 2009 7:13

    Petr (neregistrovaný)

    Problém je v tom,že i u tzv. odborných webů dochází k úpadku kvality a nárustu pitomin jako jsou reklamy.Čím dál častěji tedy buď blokuji reklamy na těchto webech nebo je přestávám navštěvovat.Když chci opravdu odborné a technické věci tak jdu na stránky jako www.fravia.com , www.phrack.org , www.undeadly.org atp.,které jsou jako bonus bez reklam (čili to jde a ne že ne,jen chtít).Na místních webech jsou čím dál častěji pohádky od bloggerů případně rozsáhlé články o tom o kolik více barviček má nějáká distribuce proti předchozí verzi.Když se to ještě prošpikuje reklamou,tak z toho zbude jen komerční brak s nulovou informační hodnotou způsobující jen ztrátu času.Ono s letáky ze schránky dělám to,k čemu je předurčuje jejich kvalita - sbírám do toho výkaly od psa.Škoda,že to nejde i na Internetu,obsah je totiž stejný.

    Hlavně root.cz je zatím jakž takž odborný web a chodí sem převážně lidé co se vyznají a tak rádi vypnou jakýmkoliv způsobem věci,které je obtěžují,zdržují a nepřináší nic navíc.Na výběr pochopitelně máte - buď z toho chcete ve jménu zisku udělat "blogísek pro úpa kchůl zápisečky,které je možné share se svýma kámošečkama a být happy" a nebo si udržet alespoň současnou kvalitu a čtenářskou obec.Osobně nevím k čemu by Vám byl první případ a jestli by Vás to uspokojilo i pocitově.Nevím jak Vy,ale já už v životě dal 2x přednost méně penězům jen pro dobrý pocit než abych se lidově řečeno upsal ďáblu.Jsou důležitější věci v životě než mameluk v kravatě co na vás huláka na poradě,že si čtenáři moc blokují reklamu a že je třeba s tím něco dělat jinak budete mít méně peněz.Kam nás zavedli podobní kreténi vidíme všichni v současném stavu ekonomiky.