Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.

  • 9. 6. 2009 4:17

    gilhad (neregistrovaný)

    [47] Tak jsem se rozcilil, proc reklamu ne, ale tim se nic neresi. Tak par postrehu, jak reklamu ano, aby ji lidi neblokovali:

    Text ve strance se blokuje spatne, pokud moc nerusi, malo kdo si da praci s jeho blokovanim, zvlast, pokud nebude prilis otravne vycnivat nebo rusit. Pri rozumnem navrhu muze mit i docela znacnou sanci na precteni (a to je to, proc se za reklamu plati).

    Mnohem lepsi reklamou je ovsem doporuceni od pratel, nebo znamych osob, kteri/e danou vec pouzivaji s jsou s ni spokojeni/y. Napriklad po precteni rozhovoru s Frantiskem Fukou jsem si nasel a precetl i clanky o Lua (Lue) a mozna se do ni ve volne chvili nekdy pustim a vyzkousim si ji - pokud mi bude sedet, doporucim ji znamym (reklama), pokud narazim na nejake drobne chyby, pomuzu s jejich opravou (prima podpora produktu).

    Vyborna vec je taky recenze, kde se dany vyrobek objektivne zhodnoti, popisou zkusenosti s nim a pripadne prida par dobrych rad, jak z nej dostat maximum. (napriklad PcTuning tohle ma dobre zmaknute - natolik, ze na nej prave kvuli tomu chodi spousta lidi).

    Oba tyto pristupy maji nekolik zadrhelu - 1) pokud se jen pokousi procpat danou vec, tak se obrati proti zadavateli - co doporuci Hors Fucht tomu je lepsi se obloukem vyhnout. 2) Je to pracne a nekdo to musi udelat - tady je potreba pusobit na zadavatele reklamy, aby si uvedomili rozdil mezi tim, kdyz nastvou lidi obtezovanim (ale maji levnou reklamni kampan a udelaji si carku) a tim kdyz lidi pritahnou serioznim pristupem (sice drazsi, ale maji sanci prorazit)