Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
[43] Kdyby si někdo za ty peníze nekoupil LCD, tak si koupí něco úplně jiného nebo ty peníze uloží do banky nebo do fondů, které je někomu půjčí - ty peníze se nikde neztratí. Takže je to podobně, jak jsem popsal, až na to, že ty firmy soupeřící reklamou o zákazníka nejsou dvě, ale je jich spousta.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 126 305×
Přečteno 93 579×
Přečteno 78 073×
Přečteno 60 837×
Přečteno 57 682×