Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
"Jakmile ale paušálně blokujete reklamu, stáváte se pro médium „partnerem“, který jen bere, ale nedává. A to je velmi špatný obchodní model a ze strany čtenáře to skutečně není fér."
Tenhle kus textu a ta pointa za tim mi prijde opravdu, ale opravdu HODNE *SICK*. Takze ja se musim divat na reklamy, jo? je to moje moralni povinnost, jo? ;) mno lol.... Nevim jestli ti nahodou uz neleze ten kapitalismus ušima, radsi se podivej do zrcadla
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 126 305×
Přečteno 93 579×
Přečteno 78 073×
Přečteno 60 837×
Přečteno 57 682×