Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
[20] Ne, jasně to píšu v blogpostu, Flash není ideální technologie a už vůbec ne k zobrazování reklamy.
[22] Souhlasím, že často je to za hranicí únosnosti.
[23] Na technických webech je blokování obecně rozšířenější, to je známá věc. Konkrétní čísla nemáme. Obchodní model "zaplať a neuvidíš reklamy" se zkoušel mnohokrát, ale nefunguje. Nainstalovat blokovadlo je jednodušší a levnější než platit poplatky.
[24] Souhlasím s tím, že aktuální model třeba není ideální. Ale já ani vy to nezměníme a bohužel nikdo nic lepšího zatím nevymyslel a hlavně neprosadil.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 959×
Přečteno 90 368×
Přečteno 73 749×
Přečteno 58 447×
Přečteno 54 659×