Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
No, napisal som tu obrovsky elaborat o neetickosti vyskakujucej a otravnej reklamy, ktoru okanzite vypinam ked na mna nieco vyskoci a zistil som, ze tento publikacny system je pekne na ... Napisalo mi totiz, ze musim vyplnit email. Reku dobre, tlacidlo spat ziadne, tak dam spat v prehliadaci a pozeram formular prazdny.
Hmm doporucujem opravit.
A spat k reklame, ak vydavatel bude ocakavat, ze citatel bude akceptovat reklamu, pretoze dostava obsah, a teda bude akceptovat lubovolnu reklamu, vyskakujucu, prekazajucu, nezatvoritelnu reklamu a podobne, tak je na omyle. Myslite preco vznikol AdBlock, prave pre nemoznost branit sa proti "Otravnej" reklame.
A je zaujimave, ze ked idem na cnn.com nikny na mna nic nevyskoci, ale na Slovensku a v CR, vzdy a hlavne to prekaza v menu a podobne. Takze doporucujm AdBlock plus kazdemu ukazem mu ako sa blokuje vyskakujuca reklama a nadavam, ked prevadzkovatel najde taku formu, ktora sa zablokovat neda (lebo reklama je v iframe a tlacidlo blokovat je mimo viditelnu cast iframu - maly navod ako sa branit ablock uzivatelom ;-)
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 110 689×
Přečteno 89 225×
Přečteno 72 546×
Přečteno 57 874×
Přečteno 54 224×