Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.

  • 8. 6. 2009 16:51

    Atrament (neregistrovaný)

    Reklamu vnímám negativně v jakékoliv podobě, obtěžuje mne a proto ji blokuji, kde to jenom jde. Myslím že je správné, že se netoleruje a že existují možnosti jejího blokování. Ať se na mne provozovatelé webů nezlobí, ale mají inkasovat od inzerentů paušální peníze za to, že jim poskytnou prostor na svých stránkách, případně sáhnout k placenému obsahu. Reklama je neetické a manipulativní vymývání mozků, od kterého jsem velmi rád ušetřen. Bohužel tolerance reklam vede k všeobecnému otupení, kdy člověku už ani nevadí že se obrazně řečeno brodí po kolena v barevných letácích a je ze všech stran bombardován hlasitými atrakcemi, které mají za úkol získat jeho pozornost a prodat více Coca-Coly a že mu krajinu mrší obrovské Mattoni orlice. A konkrétně ČR je v tomto směru reklamou naprosto příšerně přesycena. Jen tak pro zajímavost, včera jsme s kamarádem projezdili docela velkou část jihoanglického Devonu a Cornwallu, a víte kolik jsme cestou viděli reklamních billboardů? Nula...