Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
Reklamu vnímám negativně v jakékoliv podobě, obtěžuje mne a proto ji blokuji, kde to jenom jde. Myslím že je správné, že se netoleruje a že existují možnosti jejího blokování. Ať se na mne provozovatelé webů nezlobí, ale mají inkasovat od inzerentů paušální peníze za to, že jim poskytnou prostor na svých stránkách, případně sáhnout k placenému obsahu. Reklama je neetické a manipulativní vymývání mozků, od kterého jsem velmi rád ušetřen. Bohužel tolerance reklam vede k všeobecnému otupení, kdy člověku už ani nevadí že se obrazně řečeno brodí po kolena v barevných letácích a je ze všech stran bombardován hlasitými atrakcemi, které mají za úkol získat jeho pozornost a prodat více Coca-Coly a že mu krajinu mrší obrovské Mattoni orlice. A konkrétně ČR je v tomto směru reklamou naprosto příšerně přesycena. Jen tak pro zajímavost, včera jsme s kamarádem projezdili docela velkou část jihoanglického Devonu a Cornwallu, a víte kolik jsme cestou viděli reklamních billboardů? Nula...
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 958×
Přečteno 90 368×
Přečteno 73 748×
Přečteno 58 447×
Přečteno 54 655×