Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
Nejvíc mi vadí reklamy, které nejsou dostatečně odlišené od normálního obsahu (mimo jiné i případ rootu). V takovém případě si může vydavatel těžko stěžovat na "nefér" blokování, když se sám nefér chová. Poškozuje si tak nejen svoji reputaci, ale i zadavatele reklamy, který musí zaplatit omylem prokliknutou reklamu.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 126 305×
Přečteno 93 579×
Přečteno 78 073×
Přečteno 60 837×
Přečteno 57 682×