Odpovídáte na názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky.
Když mi něco zpomaluje načítání stránky, strhne mi to procesor nebo rovnou sejme prohlížeč, vleze mi to doporstřed textu, bliká to na mě a podobně, tak to vyhodím. A když mě to neobtěžuje, tak si toho ani nevšimnu. Hmmm, a teď babo raď - jak má vypadat neobtěžující reklama? Nicméně blokování reklamy podle mě NEPOŠKOZUJE nikoho, je to pouze racionální chování spotřebitele v rámci nastaveného obchodního modelu. A na partnerství, prosím, neapelujte. Píšete si o čem chcete a nejste sám ničím čtenářům odpovědný, takže na každý pád je tohle postavení už od začátku nerovné.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 648×
Přečteno 90 224×
Přečteno 73 636×
Přečteno 58 355×
Přečteno 54 585×