Odpovídáte na názor ke článku Pirátství je důsledek selhání marketingu, ne zákonů.
Při vší úctě, marketing s tím nemá nic společného. Je to lidská podstata. Mohu mít něco zadarmo s minimální námahou, tak si to vezmu bez ohledu na práva ostatních. Jedinou alternativou je rozdávat a vydělávat jinak, třeba na speciálních sběratelských edicích a koncertech / přednáškách. Prostě za něco, co se nedá snadno a levně zkopírovat.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 126 298×
Přečteno 93 578×
Přečteno 78 071×
Přečteno 60 836×
Přečteno 57 681×