Odpovídáte na názor ke článku Pirátství je důsledek selhání marketingu, ne zákonů.
Typický příklad. Zjistil jsem, že již vyšel do distribuce nový film, který jsem chtěl vidět. Jenže na DVD jej u nás nebylo kde sehnat a nechat si jej posílat poštou ze zahraničí se mi vážně nechtělo. I vzal jsem svůj iPad, pustil iTunes a domníval se, že to bude řešením mé situace... omyl! České iTunes totiž nakupování filmů neumožňují. I zkusil jsem si nainstalovat Netflick - známou videopůjčovnu, abych se dozvěděl, že ONI své služby do křovákova poskytovat nehodlají. I hledal jsem nějakého českého distributora či legální on-demand službu... a nenašel. I zadal jsem název filmu do Uloz.to a po patnácti minutách jsem již hleděl na úvodní titulky. Vážně bych si moc rád kupoval filmy do svého iPadu. Vážně bych si moc rád předplatil nějakou legální a férovou variantu Rapidshare, jenže nesmím. Vydavatelé si to nepřejí.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 376×
Přečteno 89 789×
Přečteno 73 178×
Přečteno 58 134×
Přečteno 54 441×