Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Pirátství je důsledek selhání marketingu, ne zákonů.

  • 7. 4. 2011 0:27

    martin (neregistrovaný)

    Tak jednak můj odhad je, že tenhle blogpost jde trochu proti závěrům knihy. Dle mého názoru provoz blogů zvyšuje návštěvnost serveru a jsou tedy komerční aktivitou. Mám ale pocit, že $2000 nikdo nezaplatil. Tedy jde o klasicky případ, který studie popírá. Navíc

    1. pirátství se děje i jako organizovaný zločin. Buďto to bylo špatně přeloženo, nebo se tím zpráva naprosto "odrovnala".

    2. pirátství nemůže působit v rámci trhu, protože jednoduše popírá základní principy trhu.

    3. příklady s kupovanou vodou jsou naprosto "ujeté". Tam působí FUD v oblasti zdravotních rizik. Nabádá snad zpráva k šíření FUD za účelem prodeje el. obsahu?

    Ani se mi nechce věřit, že tohle někdo vyplodil za 5 let.