Odpovídáte na názor ke článku Pirátství je důsledek selhání marketingu, ne zákonů.
[76]
1. Jinými slovy jsou náklady jen hodnotou určující limitní cenu. Ale výslednou cenu samy o sobě neurčují. Rovnováha P a N určuje primárně cenu nikoli zisk. Co se týká toho kartelu, tak bych s tím tak rychle hotov nebyl. Prodej nosičů není jediný způsob zpeněžení díla a dokážu si jednoduše představit jak snížení takové ceny může negativně zapůsobit na zisk z jiného způsobu. Aneb proč prodávat doménu, když příjem z jejího parkování mi stále nese dost a odhaduji, že ji stejně prodám za nějaký ten rok ještě s takovým ziskem, že celková suma bude vyšší než při okamžitém prodeji? Nicméně na konkrétní rozbor nemám dost informací.
4. Pirátství (tedy porušování autorského zákona) samozřejmě porušuje pravidla obchodu neboť jeho legalizací by nastala na trhu situace "prodej" mi to zdarma nebo si to vezmu. Nevěřím, že je ve Španělsku legální porušovat autorské právo, které je zakotveno i v mezinárodních dohodách.
6. Porušením kartelu se zisk společností v kartelu určitě nezvýší. Kartel udržuje cenu právě takovou, aby maximalizoval svůj zisk. To je jeho cíl.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 835×
Přečteno 89 919×
Přečteno 73 318×
Přečteno 58 205×
Přečteno 54 486×