Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Pirátství je důsledek selhání marketingu, ne zákonů.

  • 11. 4. 2011 23:28

    martin (neregistrovaný)

    [78]
    1. Jestli něco dává nebo nedává smysl, bych nechal na producentovi. Prodejem za nižší cenu se sice práv nevzdáváte, ale váš manipulační prostor se dost rapidně tenčí a přicházíte o zisk ze skupiny, která je ochotná zaplatit víc. A i kdyby nakrásně se dílu už za danou cenu neprodávalo, tak pirátství nemůže být legální formou naplnění potřeb spotřebitele, zrovna jako není legální vyrabovat obchod, který odmítá snížit cenu, protože majitel žije z jiného příjmu.

    4. Nevysvětlil jste, že ke stavu, který jsem popsal, nedojde. Nazvat to blábolem je příliš laciné.

    [79]
    1. Tak zrovna u současné hudby bych řekl, že faktor substituce je daleko vyšší než mezi Škodovkou a Fordem. :-)

    2. to je vytržené z kontextu

    3. Jak by se ti líbilo, kdyby tě zaměstnavatel násilím donutil pracovat za mzdu, kterou si sám stanoví? Aby to bylo legální, tak by to musel posvětit stát. (BTW nepamatuješ jak se stanovovaly ceny před 89?)

    4. Jistě. To jsem nikdy nepopíral. Odmítám však souhlasit s legalizací takové metody uspokojení potřeb spotřebitele.

    5. Tyhle ekonomické teorie jsou nezávislé na typu produktu, jeho distribuci a variabilní a fixních nákladech. To jsou jen parametry, které mají určují kam padne výsledný rovnovážný bod.