Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Pirátství je důsledek selhání marketingu, ne zákonů.

  • 12. 4. 2011 1:36

    next_ghost (neregistrovaný)

    [81] 2. To vůbec není vytržené z kontextu. To jen ty jsis ten kontext uměle rozšířil a začal se tvářit, že ta druhá část rozšířeného kontextu (prakticky celý původní kontext) není důležitý. Triky typu bait & switch si laskavě schovej pro někoho, kdo na ně naletí.

    3. A další bait & switch. Kde se tu najednou vzala ta pohrůžka násilí, pod kterou podle tebe mají umělci pracovat? Srovnáváme tu placení umělců a ostatních profesí. Kdo by tu pohrůžku násilí chtěl využívat (kromě vydavatelských korporací, které se zatím musí spokojit jen s vydřidušskými nahrávacími smlouvami)?

    4. Černého trhu se nedá zbavit silou. To jde jen vyřešením jeho základní příčiny.

    5. Elektronická distribuce má prakticky nulové variabilní náklady a jediné fixní náklady jsou náklady na samotné vytvoření díla. Proto záleží jen na celkovém obratu a ne na jednotkové ceně. Když při nulových variabilních nákladech snížení jednotkové ceny zvýší celkový obrat, o stejnou částku stoupne i zisk.