Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Pirátství je důsledek selhání marketingu, ne zákonů.

  • 13. 4. 2011 17:23

    Zarremgregarrok (neregistrovaný)

    [93]"Možnost zlegalizovat materiály získané momentálně né tak úplně legální cestou." v některých odvětvích už funguje a dokonce se firmám i vyplácí (jinak by to asi nedělali)
    Jeden příklad za všechny z herního průmyslu: EA/Bioware Mass effect; Dragon Age

    Máte-li hru originální připojíte se na net a stáhnete si k ní dodatky bez problému a s žádnou nebo minimální další cenou (podle velikosti dodatku)

    Nemáte-li hru originální máte dvě možnosti:
    - Zaplatíte si nějakou částku za "zoriginálnění" hry (váš účet u nich dál počítá, že tu hru normálně vlastníte)
    - Nebo (již několikrát zmiňovaná nula ceny, která není pro klienta tak úplně nulová, jak to korporace maluje) budete prolézat net kdo ví jak dlouho a hledat funkční a nezavirovanou verzi čehosi, která vám to rozšíření přidá do hry, ale typicky nepočítá s tím, že za pár dní/týdnů objeví další rozšíření.

    Člověk tím pádem platí za aktualizovanost hry, ne za hru samotnou. Navíc je to pro hru skvělá reklama sežene nové zákazníky tím, že si hru stáhnou a nechtějí se štvát s aktualizacemi, tak si ji radši "zoriginální" a mají ji v jimi vybraném formátu.