Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Pirátství je důsledek selhání marketingu, ne zákonů.

  • 12. 4. 2011 16:52

    next_ghost (neregistrovaný)

    [89] 1. Lidi jsou za kvalitní kopie ochotní platit víc než dost. Jinak by si například neplatili premium účty na RapidShare jen kvůli stahování filmů. Háček je v tom, že mediální průmysl v porovnání s pirátskou nabídkou nabízí zmetky. Už to tu padlo jednou v [18], ale hodím to sem znova: http://www.libertes-internets.net/archives/images/piracy-full.jpg A to tam ještě chybí zmínka o DRM a faktu, že spousta lidí chce film rovnou v elektronické podobě, ne na kusu plastu. Kvalita je mnohem důležitější než cena, a až bude mediální průmysl nabízet aspoň stejně kvalitní kopie jako piráti, tak se můžeme začít bavit o ceně.

    A mimochodem, to o soustředění na detaily, kvůli kterému smysl a důsledek ujíždí do "nereálna" pro tebe platí dvojnásob. Autorský zákon není nějaká Jediná Zjevená Pravda(tm) vytesaná do kamene na věky věků. Před dvaceti lety přinesl Internet změnu, kvůli které je zcela namístě smysl jednotlivých částí autorského zákona od základu přezkoumat a případně přepracovat. Zákon má dělat to, co je správné v současnosti, ne to, co tvrdí nějaký 120 let starý kus textu, že má být správné.