Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Pirátství je důsledek selhání marketingu, ne zákonů.

  • 12. 4. 2011 15:32

    martin (neregistrovaný)

    [85]
    1. Ano vlastně viděl. Sice to je nějaký ten rok zpět, ale účet byl 0,-. Pokud tady někdo šíří bludy, tak jsou to právě ty pirátské skupiny/jedno­tlivci. Dokonce jsem viděl i účet za prodej nosičů. Také nula (v našem případě). Jenže když on ten boj proti korporací (nejlépe globálním) a státní správě je tak dobrodružný, víte?

    Obchod je směna zboží (ať už je zbožím smlouva nebo fyzický produkt) za jiné zboží nebo měnu. Jestliže na jedné straně je nula, tak to prostě není obchod. Pokládáte přístup spotřebitele/piráta "prodej mi to za nula nebo si to vezmu" jako relevantní vyjednávání o ceně obchodu? A nebo je záměrem toto odvětví transformovat na financování dobrovolnými dary příp. zvláštní daní a ze státního rozpočtu? Jinam ta legalizace pirátství totiž nevede.

    S tím Porsche jste se také netrefil. AZ vám nezakazuje si udělat kopii pro vlastní potřebu. I ten program si můžete naprogramovat podle nějakého vzoru bez problému (alespoň těch právních :-))

    Myslím, že váš problém je, že se příliš soustředíte na detaily a zatím vám celý smysl a důsledek ujíždí do "nereálna" (něco jako mikrobenchmarky v IT).

    4. Ve většině případů ani zadarmo. Ale v konkrétním případě záleží, co je obsahem smlouvy. A španělský soud nekonstatoval nic víc než, že "nože, byť jimi lze spáchat zločin, nejsou zakázané". Rozhodně nepovolil šíření děl pomocí P2P. Přinejmenším seeder, pokud bude chycen, tak i ve španělsku spáchá trestný čin.

    Myslím, že k uvedenému tématu tady bylo řečeno dost, takže se omlouvám, ale na další reakci asi už odpovídat nebudu. Jen bych se opakoval.