Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Hlídejte si (nejen) VoIP ústředny.

  • 1. 3. 2010 23:22

    koso (neregistrovaný)

    [18] No ak tomu dobre chapem, tak si nechala tu ustrednu odborne nakonfigurovat a zprovoznit dodavatelom - od ktoreho by som cakal vacsiu profesionalitu. Kazdopadne ale tazko diskutovat, ked nevieme podrobnosti. Mozno jej vsetko vysvetlili, a mozno tam len rychlo namontovali zariadenie a utekali na obed ... predpokladam, ze obe strany sa z toho pekne poucili - uzivatelka asi najblizsich 10 rokov nebude chciet vidiet nic zalozene na PC, a firma by mohla viac dbat na podporu bezpecnosti svojich zakaznikov, pripadne by mohla sledovat podozrivo vysoke ucty - kedze sa im moze lahko stat, ze taketo enormne ucty nebude schopny zakaznik pokryt, a firma na tom nakoniec prerobi.