Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Hlídejte si (nejen) VoIP ústředny.

  • 1. 3. 2010 19:45

    Jose. (neregistrovaný)

    Toto je případ primárně pro policii, ne pro ČTU. Došlo k trestnému činu a je potřeba řešit kdo co zanedbal a v čí prospěch šli hovory. Pokud dodavatel sám ústřednu konfiguroval a nemá od zákazníka podepsáno že ústřednu nezabezpečil a zákazník to bere na vědomí tak velká část zodpovědnosti by měla jít právě za dodavatelem. Dále je potřeba vzít v úvahu proč zákazník neměl pre-paid službu, jestli si to sám vymyslel nebo mu to bylo vnuceno, následně nelze pominout, že právě dodavatel, resp. jeho zaměstnanci znali k této ústředně heslo. Uživatel si není povinen nic uvědomovat, on kupuje funkční a hotové zařízení, ne nějaký polotovar. Pokud je pro toto zařízení potřebná speciální obsluha nebo údržba je dodavatel povinen na to upozornit.