Odpovídáte na názor ke článku Chuck Norris v české reklamě.
Já si z počátku myslel, že najali dvojníka. Až potom, když začaly vycházet články v novinách, jsem pochopil, že T-Mobile najal opravdového Norrise. Jen mi to přijde mimo, že do českého filmu amerického herce najmout nemůžeme (z finančních důvodů, protože to, co u nás stojí celý film, je v Americe záloha pro hlavní hvězdu při podpisu smlouvy), ale Německá firma si na český trh dovolí najmout někoho za 600k USD, místo aby přestala okrádat zákazníky a začala se chovat tržně. V konečném důsledku tu reklamu zaplatíme my, zákazníci.
Ty reklamy nejsou zlé (tedy, na českou úroveň), "ale bruce-lee poprvé" je nejlepší.
Stejně nejlepší reklamy na Českém telekomunikačním trhu dělal svého času Kraus (např. "pojďte dál a nezouvejte se"). Byly brutálně ironické.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 669×
Přečteno 90 231×
Přečteno 73 640×
Přečteno 58 359×
Přečteno 54 587×