Odpovídáte na názor ke článku Česká pošta? Ne, dekuji!.
Myslím, pánové pošťáci, že Vaše argumentace je nesprávná. NIKOHO ze zákazníků nezajímá, co a jak děláte. Vy nabízíte služby s určitým standardem, ten až příliš často nesplňujete a dožadujete se pochopení lidského. Jenže to je interní záležitost firmy, jak bude své věci ke spokojenosti zákazníka organizovat.
Podle všeho všichni tady pracují a předpokládám, že i jim připadá lehce absurdní vymlouvat se klientovi (ano, toto slovo patrně ČP dosud nepochopila) na to, jaké povinnosti ve své práci vykonávají.
Pokud za své peníze nedostanu svou službu či věc, mám v běžné firmě právo tuto věc reklamovat, pokud firma dopředu ví, že mé podmínky není s to naplnit, nabízí odstoupení od smlouvy spojené s vrácením peněz či ponížení ceny o úměrnou částku.
Abych použila opravdu srozumitelný příklad: Pokud si koupíte v obchodě zboží pro nějaké vlastnosti, jež ale doma po vybalení nemá, máte možnost od smlouvy z tohoto důvodu odstoupit a peníze vám budou vráceny. Předpokládám, že kdybyste se asi velice divili, kdybyste se dočkali maximálně tak omluvy (to víte, je nás málo, jsme špatně placení atd.), popř. rok trvajícího tápání v nějakém meziprostoru.
Pokud si koupíte službu České pošty, tuto možnost (reklamace s okamžitým řešením a vrácením ceny služny) nemáte, nebo ji před vámi pošta velmi dobře tají.
Znovu opakuji - interní záležitosti firmy zákazníky nezajímají, ani nejsou omluvou pro to, aby zákazník nedostal to, zač si zaplatil.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 295×
Přečteno 89 772×
Přečteno 73 165×
Přečteno 58 109×
Přečteno 54 435×