Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Česká pošta? Ne, dekuji!.

  • 13. 1. 2008 20:23

    Veronika (neregistrovaný)

    Jsem zaměstnankyně České pošty s.p. a velice mě vytáčí věční stěžovatelé na Českou poštu.Za přepážkou se každý den setkávám s někým kdo na mě řve kvůli tomu že mu třeba doručovatel nezazvonil na zvonek když mu vezl balíček.Napadlo vás někdy že vám třeba nefunguje zvonek?Nebo že jste měli zapnutou televizi a zvonek jste jednoduše přeslechli?Každý vidí chybu na doručovateli,ale pro něj to je o mnoho snadnější když balíček doručí a nemusí pak vyplňovat milion papírů kvůli tomu,že balík nedoručil.Jednu dobu jsem i doručovala a setkala jsem se s tím že jsem nesla jedné paní důchod a 3x jsem na ní zvonila.Když jsem se z pochůzky vrátila zpět na poštu tak už paní volala a nadávala mi do telefonu že byla doma a že ten důchod prostě chce.A že jsem samozřejmě nezvonila.Já jsem paní nabízela že jí to znovu donesu,ale že to bude až následující den,protože jsem už peníze odevzdala do pokladny.O tom nechtěla ani slyšet a pořád křičela.Nakonec se paní prořekla že byla v obchodě si nakoupit,ale že v 11 hodin byla už doma a že já chodím okolo 11. hodiny.Jenže ten den přišlo málo pošty a já jsem u ní zvoníla už ve čtvrt na 11.Nikde není daný v kolik hodin má doručovatelka být na jakém místě a tak na mě paní řvala neoprávněně.Stejně jsem ale ten den musela k ní do bytu s tím důchodem zajít,protože chybu na svojí straně neuznala.Já svou práci miluji a baví mě.Já u přepážky sedím pro spokojenost zákazníků a proto mě strašně moc uráží to,jak lidi neustále hledají chyby na České poště.Pro nás zaměstnance je to velice náročná práce,ale to nemůže nikdo kdo na poště nepracoval pochopit.Proto vás prosím za všechny zaměstnance České pošty,aby jste se k nám chovali slušně.Já se na každého zákazníka při příchodu k přepážce upřímně usmívám a snažím se vyhovět jak jen to jde.Ale i za to mě lidi dokážou tvrdě seřvat.Tak nevím co už mám za tou přepážkou dělat,aby byli lidi spokojení.