Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Česká pošta? Ne, dekuji!.

  • 15. 12. 2007 19:27

    fake (neregistrovaný)

    Do dnesniho dne byla moje zkusenost s CP vicemene normalni.
    Po 2 nedorucenych zasilkach v terminu, vice pokusech dodani(ktere ovsem nikdy nenastaly), 8 reklamacich nedodani, podavanich spatnych a nepresnych informaci pracovnichy CP, jsem se rozhodl podat stiznost na CTU.

    Me nezajima, ze dorucovatel toho ma hodne, je to problem firmy, nikoliv muj. Ja si zaplati za doruceni do 3 dnu od podani a to v miste adresy.
    Misto toho jsem musel nekolikrat urgovat doruceni po terminu, falesne pokusy o doruceni, nasledne stani ve fronte, protoze posta se na doruceni prote vykaslala.

    Pri druhem pokusu za 14 dnu, jsem si navrh predchoziho musel pockat na reklamaci hodinu a 30 minut, a ani pote mi nebyl balik vydan!

    Po zazadani dodani mi byl v rozporu s narizenim CTU urcen cas dodani mezi 9-18 hodinou(spravne je mezi 8-16) a bylo mi receno, ze jakekoliv upresneni casu aspon na pulden neni mozne!

    Jsem zakaznik, obchodni balik dnes stoji pres 80 KC a nezajima me, ze neco dorucovatel nestihl, neni to muj problem, zaplatil jsem si doruceni, ne zduvodneni proc to nejde.

    Pokud neni CP schopna podle podminek dorucit, neni shopna opakovane plnit sve povinnosti vyplyvajici, jak z obchodnich podminek, tak ze zakona, je treba, aby toto prevzal soukromy sektor, pripadne nastaly sankce.

    Vanoce neprichazeji necekane, prescasy jsou v jinych firmach zcela bezne, stejne jako vyhazov, za neplneni povinnosti, at dorucovatele nebo manazera, ktery to ma organizacne zajistit.

    Takze pokud neplni posta sve povinnosti, piste stiznosti na CTU i na CP, nas jako zakazniku je vice a podle zakona odpovedet musi, uvidime, kdo ten boj vyhraje, ja tech 16 Kc za kazdou stiznost zvlast rad zaplatim, pokud to bude mit nasledek, ze bud CP skonci, nebo dojde k zasadni zmene ve vedeni.