Odpovídáte na názor ke článku Česká pošta? Ne, dekuji!.
Moje zkušenosti s PPL jsou všelijaké. Balík do firmy mi přes ně chodí zhruba 2 x měsíčně asi 5 let. Za tu dobu byl jeden problém, ale rovnou kardinální. Rozstřískaly minitower PC, shodou oklností trošku lepší - byl to "server". Dovolat se na reklamační oddělení byl horor. Po prokousání přes automat mi operátorka dala číslo na naše depo. Vzhledem k tomu, že jsem se na čísla depa uvedená na webu nemohl dovolat a tohle na webu nebylo, říkal jsem si dobrá. Výsledek: nemohu se dovolat. Tak znovu automat, operátorka. Dala mi mobilní číslo na manažerku depa. Nic zlého netuše jsem si říkal OK. No číslo zvonilo, ale nikdo to nebral. V mezičase skončila pracovní doba PPL, tak ráno znovu automat. Tentokrát jsem zapnul nahrávání, nechal si říct jméno operátorky, nadiktoval číslo zásilky a můj mobil a ať mi někdo okamžitě zavolá. Výsledek: nic. Tak jsem zavolal dodavateli (naštěstí přes PPL posílá odhaduji nejmíň avii denně ne-li mnohem víc). A najednou se věci dali do pohybu. Najednou telefon z PPL, že můj dodavatel má potvrzený reklamační protokol (nikdo, kromě mě, poškození nezkoumal) a že dodavatel vše opraví na jejich náklady. Ale kdybych byl firma s 2 balíkama za měsíc, tak mám obavy, že bez právníka bych asi neuspěl.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 296×
Přečteno 89 773×
Přečteno 73 165×
Přečteno 58 109×
Přečteno 54 435×