Názor ke článku Vykrádáním k titulu od analfabet - Nelze nez souhlasit s [35]. Pripustime-li, ze existuji narocnejsi...

  • 15. 5. 2009 9:13

    analfabet (neregistrovaný)

    Nelze nez souhlasit s [35].

    Pripustime-li, ze existuji narocnejsi a mene narocne skoly a obory, vyjde nam, ze se nutne musi lisit i kvalita zaverecnych praci. Podle me neni kvalitativni rozdil v tom, zda slecna primo citovala nebo radsi pro jistotu prepsala dane informace svymi slovy.

    K cemu je dobra BC a diplomova prace? Bud je to skutecny vyzkum, a pak by se mela publikovat v nejakem serioznim zurnalu, nebo neni, a pak je to jedno, protoze je to stos papiru, ktery se nekde zalozi do knihovny a nikdo ji vicekrat neotevre. Nedivim se lidem, kteri to pak chapou jako formalni proceduru, jako buzeraci, a snazi se to nejak osulit. Podle me je problem ve VS zakone, ktery vyzaduje stejnou formu od diametralne ruznych skol.

    Pokud jde o to neustale stkani "...za mych mladych let tituly jeste neco znamenaly...": je to dost snobske. Kdo chtel po nasich politicich pristupovat k Bolonske deklaraci? Nebyli to nahodou rodice (volici), kteri pro sve deti chteli misto na VS? A nestezuji si ted ti sami lide na kvalitu vzdelavani? Ted to maji.

    Obecne vzato si myslim, ze nas system je take spatny napriklad v tom, ze pripousti existenci pedagogickych fakult a jim podobnych. Budouci ucitele by meli studovat co nejdele spolecne s budoucimi odborniky, pod vedenim co nejkvalitnejsich ucitelu, a ne na pajdaku, kde nemaji ani kvalitni studenty, ani kvalitni ucitele. Celkovy prinos by pak byl vyssi.