[1] Děkuji za jízlivý komentář, ale tak to prostě je. Pokud postavíte velkou reklamní kampaň a s autorem materiálů se dohodnete na podmínkách, za kterých můžete jeho výtvory používat, je to OK. Pokud však vyprší práva na použití, máte smůlu. Když se vám pak ve skladech hromadí materiál, který prostě nemůžete dále šířit, protože by vás autor výtvoru žaloval, za nelegální použití, neuděláte s tím nic. Pokud se dá nějakým způsobem jinak nepoužitelný materiál znovu použít a bez porušení podmínek, je to fajn. Podívejte se např. na ZOO Praha, která měla problémy s autorem původního grafického pojetí materiálů...
Takže ano, pokud by se příjemci podařilo se k původnímu obsahu dostat, mohl by to být problém. Nicméně při našem testování se to nepovedlo. Takže riziko je poměrně malé.
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 219×
Přečteno 41 393×
Přečteno 35 919×
Přečteno 25 971×
Přečteno 25 771×