No nevim, ale treba u her se to dela spis tak, ze se ven pusti informace az kdyz je hotovo alespon neco prezentovatelneho novinarum a behem vyvoje se postupne uvolnuji dalsi nove informace (artworky, screenshoty, videa, rozhovory, dema atp.) tak, aby behem toho roku nebo dvou informace o te hre probublala ke vsem hracum. Vyvojari a distributori takhle operuji s nedockavosti, nekdy az nadrzenosti hracu (viz. HL2 - Episode Three), aby ti hned po releasu necekali a hru hned koupili. Tohle ovsem treba u OOo nebo jineho neherniho softu mozne neni.
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 384×
Přečteno 35 913×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×