a k servisu: čo sa týka motora nieje tam nič extra, je to obyčajný benzin motor... výdrž baterie - málo Priusov jazdí ako taxi dennodenne so státisícami km bez problémov s batériami? Záruka je na baterie 100 000km a následne sa dá po prehliadke v servise za pár E predlžovať vždy o ďalší rok....
Reťaz? toto nieje tsi, reťaz sa môže vyťahať ale dá to o sebe vedieť...
Hybrid peugeot? to je snáď vtip... už s tým skončili a nato treba veľa logiky spojiť diesel? a elektrinu tak že jedno poháňa predok, zvyšok zadok.... to napadne len francúza, načo je to dobré? diesel nespoľahlivý, agregáty majú spolupracovať a nie ich rozdeľovať po celom aute...
Toyota je líder, systém je prepracovaný, pracuje fakt dokonale,čo treba uznať že už od roku 2010 dáva do priusov, lexusov,aurisov rovnaký systém čo je zárukou vyskúšanej technologie a vychytania múch. Okrem toho hybridy dávajú v USA do množstva iných modelov, u nás aj do yarisa - viezol som sa, ide to tiež výborne... proste nevymýšľajú každý rok niečo nové, načo, dávajú overenú technologiu.. keby to robili všetci tak jednoducho a logicky...
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 384×
Přečteno 35 910×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×