Dekuji za clanek. Sam si takove auto zatim kupovat nehodlam, ale jsem rad, ze to aspon nekdo zkousi.
Psal jsem to uz u nejakeho minuleho clanku. Kdyz uz geek, tak zkousel jste se do auta pripojit nejakou diagnostikou? Nebo lze nejak bezne videt, kolik otacek ma aktualne motor a kolik jednotlive elektromotory/generatory? Myslim, ze chvili by me bavilo takto sledovat jizdni rezimy vozu. Stejne tak, kdyz zminujete, ze benzinovy motor obvykle drzi 2000 rpm a rychlost se ladi planetovou prevodovkou a elektromotory, tak by me zajimalo, jak casto pri provozu musi benzinovy motor vypadnout ze svych oblibenych otacek? Asi bych to nasel jinde na netu, ale benzinovy motor je s turbem nebo bez turba?
Jinak zimni disky mam plechove z druhe ruky, ale ja bezne preferuji nizsi cenu. (Taky prave nebudu hnedtak jezdit novym hybridem.)
Co se testu velikosti kufru tyka, tak ta Vase taska se mi zda nejaka mala. Ja merim kufr kocarkem. :)
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 383×
Přečteno 35 909×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×