[11] co jsem tak pocital, tak jedna obrazovka zabrala pouhych 56 bytu. A to uz se 512 obrazovek v pohode do Atarka vejde. Proc tak malo bytu? Cela obrazovka byla rozdelena na ctverce, pritom sousedni obrazovky vzdy hranicni ctverce sdilely (takze v pameti byly pouze 1x). No a pro kazdy ctverec stacil 1 byt na vyjadreni, co v nem je - ruzne steny, liany, mrtvola kosmonauta, cheops pyramid, kadibudka (ta s tema antenkama a teleportem :-) atd.
Celkem brutalni hra, na to, ze na zacatku byly 4 zivoty. ja jsem ji sice dohral, ale pouze po "zapoukovani" na 99 zivotu.
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 384×
Přečteno 35 913×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×