Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Rukojmí v nechtěném sporu.

  • 23. 6. 2009 18:05

    Papouch (neregistrovaný)

    predpoklady

    1) vydani predbezneho opatreni je otazka hodin maximalne dni, takze kdyby byla vec jasna, zrejme uz je davno vydane a neni co resit

    2) program neni zivotne nezbytny pro fungovani firmy ale vypadek zpusobi nejake skody

    3) podpora a aktualizace jsou skutecne potreba a nedaji se resit jinak

    akcni plan:

    1) z firmy #1 i #2 behem/pod zaminkou jednani o smlouve vytahnout presne okolnosti a jak je to s pravy k programu. Zkopirovat zdrojaky prece nestaci ;)

    2) !neformalne! se preptat radovych lidi od nich. Dobre mirena flaska dela zazraky.

    3) ve vyhledu nejblizsich tydnu az mesicu smlouvu s puvodni firmou (#0) nevypovidat a probrat s kamaradem advokatem na zaklade 1+2+puvodni smlouvy o podpore jak by se resil vypadek a nahrada skody

    4) s firmou #1 zustat v kontaktu a pripadne usmlouvat na pristi rok vyrazne vyhodnejsi podminky pod hrozbou prechodu

    5) s firmou #2 zustat v kontaktu a nechat si udelat demo instalaci noveho produktu na par tydnu k vyzkouseni pokud mozno s namigrovanymi testovacimi daty. Otevrene, velkohubych prohlaseni "Zajistíme kompletní převod dat" uz Papouch slysel spoustu a v mnozstvi vetsim nez malem to "kompletni" byla sprosta lez