Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Reklamština mé banky.

  • 4. 9. 2012 9:57

    Lol Phirae (neregistrovaný)

    Může mi teda někdo vysvětlit, proč vydávali tu tiskovou zprávu?

    Protože na pobočce banky o tom nic neví, stejně jako o 90% dalších produktů banky. Protože jiný na pobočce pojišťovny, který má "honosný" titul specialistka na povinné ručení, bez mrknutí oka poškozenému vydá formulář určený pro toho, kdo nehodu způsobil. Protože ta stejná posléze celý spis ztratí a napíše poškozenému, ať si to laskavě vyplní celé znova a přinese to, jinak nic nedostane. Protože další na infolince O2 ví stejné kulové, jako dvě výše jmenované v bance a pojišťovně a domoci se u ní jakéhokoliv sebetriviálnějšího úkonu je nadlidský úkol. A hlavně protože si zaměstnavatelé myslí, že za nějakých 20 hrubého pořídí robota, který si bude do úmoru hustit do hlavy neustále nové informace o jejich chaotických cenících a neustále se měnících produktech, jejichž jediným účelem je toho kokota zákazníka ještě víc odrbat.