Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Recenze - Platební karta a jak ji používat.

  • 13. 10. 2009 13:19

    Roman Vasicek (neregistrovaný)

    Napada mne nasledujici story s kreditni kartou.

    * Zazvoni telefon a po prijeti hovoru operatorka oznami "Vase karta vyla na popud karetni asociace preventivne zablokovana jelikoz jste s ni platil na stejnem terminalu / u obchodnika jemuz zaregistrovali nejakou podezrelou transakci". Na dotaz zda je mozne jinak ziskat penize z karty s nimiz jsem pocital v nejblizsich dnech mi poradila abych si zasel an pobocku a tam, ze mi na vrub toho karetniho uctu vydaji hotovost a v tomto pripade mi nebudou uctovat prislusny poplatek. Poradila i nejblizsi pobocku. Na pobocce mi ovsem sdelili, ze na zablokovanou kartu mi nic nedaji a jelikoz u nich mam pouze a jen onen uverovy ucet, tak mam proste smulu.

    * Pri vydavani nove karty jsem zadal aby mi novou kartu poslali na kontaktni adresu namisto do mista trvaleho bydliste zareagovali tak, ze karta samozrejme prisla postou na adresu trvaleho bydliste. Po nejake dobe se zasilka vratila jako nedorucena a ja si ji na druhy pokus vyzvedl primo na pobocce.

    * Do tretice pak po vydani nove karty mi z internetoveho bankovnictvi zmizely veskere informace o predchozi karte a jeji transakcni historii jako by vubec nikdy neexistovala. Dle vyjadreni banky tyto informace technicky neni mozne zpristupnit v pripade nove karty.

    * Tuto uverovou kartu jsem si poridil, nebot dle sdeleni operatorky se u ni na hotovostni vybery z bankomatu take vztahuje bezurocne obdobi stejne jako na behotovostni transakce. Tato informace je poprena pri aktivaci karty. Osoba jenz nasledne prosetruje mou stiznost na poskytnuti naprosto protichudnych informaci se v tom tak zamota, ze chvili tvrdi neco co vzapeti sama popira - to alespon prvni dve operatorky si staly za svym ;-)