Odpovídáte na názor ke článku Priority běžného uživatele.
otvorene, mne sa článok páčil, píšeš dobre a takéto články zbožňujem. Môžem napísať niečo podobné.
Inteligencia bežných používateľov je vždy zaujímavá a niekedy aj veselá, prípadne veľmi smutná. Podľa mňa sú len dva typy používateľov. Tí, čo pri nájdení problému sa pokúsia nejako prispieť k jeho odstráneniu a tí, čo nie.
Zažil som človeka, ktorému som dával Linux Mandrake, neviem v ktorom roku. Má ho doteraz. Nejde mu ICQ, má tam dnes už prehistorickú Mozillu 1.6 alebo koľko a je neustále ticho. Na otázku, či to chce nejako zmeniť, mi odpovedal, že netreba, lebo on iba chodí po internete, píše, hrá hry, upravuje fotky (asi v prehistorickom GIMP-e) a jediné, čo ho trápi je to, že jeho prehistorický openoffice jednotkovej rady neotvorí docx, ale že to posiela kamarátovi.
Niektorým ľuďom by ani ikona 200x200px na ploche s textom "máš problém? cez toto zadarmo skontaktuješ pomoc, ktorá ti poradí s čimkoľvek" nepomohla. Ale tak to už je skôr o komunikatívnosti.
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 384×
Přečteno 35 913×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×