Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke článku Když vám vývojář pláče na rameni.

  • 22. 1. 2009 21:05

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    [17] Business přes support je těžká iluze. 1) Ze supportu neutáhnete finasncování vývoje. 2) Abyste získal stejné peníze, jako prodejem licence, musel by být support řádově dražší, než licence, protože si typicky koupí support jen mizivé procento zákazníků. S vyšší cenou supportu si ho koupí ještě méně lidí, než u běžného komerčního produktu. 3) Zákazník si nemusí koupit support u vás, a protože ostatní nemusí platit vývoj, mohou nabídnout support řádově levněji.

    Hlavně vůbec nechápu, proč by zákazníci neměli za produkt platit. Jsme snad v Komuně? Za práci náleží odměna. Napsal knihu, zákanzík za ní zaplatí. Napsal SW, zákanzík za něj zaplatí. Když neplatí zákazník, musí platit někdo jiný.